گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

گفتگو جالب و خواندنى با رضا عطاران (کارگردان فیلم خوابم میاد)

گفتگو جالب و خواندنى با رضا عطاران (کارگردان فیلم خوابم میاد)

.: گفتگو جالب و خواندنى با رضا عطاران (کارگردان فیلم خوابم میاد)‌ :.

رضا عطاران، بازیگر و کارگردان خوش قریحه تلویزیون و سینما با نخستین فیلم سینمایی خود با عنوان «خوابم می‌آد» به تجربه جالبی در زمینه کمدی دست زده است. شخصیت ها و ارتباط آنها با یکدیگر در خوابم می آد از جذابیت های این نوع کمدی محسوب می شود و او به به عنوان بازیگر کارگردان شروع امیدوارکننده ای داشته است.
او می گوید فیلم «خوابم می آد» یک تجربه اولیه بود که در آن تجربیات دیگری رقم خورد. عطاران که معتقد است سینما یعنی اجرا، می گوید: برای من یک چیزی در قصه خیلی مهم بود. این که یک انسان در شرایط اجتماعی سالم مانده. این که سالم بودن خیلی سخت است. مشروح این گفت و گو را در ادامه می خوانید.

.: ادامه مطلب :.

اس ام اس سركاري تیر ماه 91

اس ام اس سركاري تیر ماه 91

.: ادامه مطلب :.

تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.6

myTV نرم افزاری رایگان و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی به وسیله این نرم افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت گنبد دانلود دریافت کنید.
 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.6

 

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
 - کاملا رایگان

 

.: ادامه مطلب :.

افزایش کیفیت پخش موسیقی با نرم افزار DFX Audio Enhancer 10.138

                  افزایش کیفیت پخش موسیقی با نرم افزار DFX Audio Enhancer 10.138


DFX Audio Enhancer این برنامه با بالا بردن کیفیت فایلهای صوتی موجود در کامپیوترتان، تجربه ی موسیقی گوش دادن شما را متحول میکند. این برنامه کیفیت صدای ویندوز مدیا، رادیوی اینترنتی، و سایر فایل های صوتی را افزایش میدهد.با DFX شما قادرید فایلهای صوتی موجود در کامپیوترتان را به حالت صدای استریوهای گرانقیمتی که در محیط های ویژه استفاده میشوند در بیاورید. بسیار راحت میتوانید عمق استریو، و صوت خود را تنظیم کنید و و یک صدای بم و فوق العاده تولید کنید.

.: ادامه مطلب :.

یوزر و پسورد نود ۳۲ – ۸ تير ۱۳۹۱

یوزر و پسورد نود ۳۲ – ۸ تير ۱۳۹۱
 
در این لحظه Username و Password آنتی ویروس معروف و قدرتمند Nod32 را برای شما کاربران عزیز سایت گنبد دانلود  آماده کرده ایم. این یوزر و پسورد مربوط به تاریخ ۸ تير ماه ۱۳۹۱ می باشد. شما می توانید روزانه یوزر و پسورد ناد۳۲ را از سایت ما دریافت کنید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود دوبله فارسی مستند ابرکارخانه‌ها : بوگاتی Megafactories: Bugatti

 

National Geographic – Megafactories: Bugatti (2011) HDTV 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| مستند به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد |

 

bugatti دانلود دوبله فارسي مستند ابركارخانه‌ها : بوگاتي Megafactories: Bugatti

نام مستند : National Geographic – Megafactories: Bugatti – ابرکارخانه ها : بوگاتی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۳۰۲ مگابایت

کیفیت : HD 720p

زبان : فارسی

خلاصه : بوگاتی سریعترین اتومبیل ساخته شده به دست بشر است که با سرعتی بیش از ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت ، یکی از پیشرفته ترین ماشین های جهان است . برای ساخت این ماشین از جدیدترین تکنولوژزی های صنعت خودروسازی استفاده می شود و برخی آن را نیمی اتومبیل و نیمی هواپیما میدادند زیرا که بسیاری از قطعات آن در شرکت های هواپیما سازی ساخته و مونتاژ می شود …

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Spec Ops: The Line برای XBOX360

بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Spec Ops The Line دانلود بازي Spec Ops: The Line براي XBOX360

 

 

یکی از صحنه های ابتدایی بازی آنجایی است که بازیکنان تازه خودشان را در محیط بازی مشاهده می کنند و به یکباره دو مرد را می بینند که از یک پل به وسیله طناب آویزان شده اند و شخص دیگری نیز روبروی آن ها قرار دارد که کنراد (Konrad) نام دارد. به شما گفته می شود که یکی از آن ها دزد آب است و دیگری نیز کل خانواده اش را کشته است.کنراد به شما پیشنهاد می دهد که یکی از این دو نفر را بکشید، اما کدام یک از این افراد مستحق مرگ هستند؟ اگر هر دوی آن ها را بکشید، چه می شود؟ اگر طناب آن ها را با تیر بزنید تا آن ها آزاد شوند، چه می شود؟ این ها تمام آن احتمال هایی هستند که در این صحنه با آن مواجه می شوید. زمانی که در حال گرفتن این تصمیمات هستید، باید به این موضوع فکر کنید که آن ها روی روند بازی شما تأثیرگذار هستند و در قسمت های مختلف بازی می توانند باعث بروز اتفاقات جدید شوند. همیشه باید به بهترین و بدترین حالت توجه کنید. انتخاب های شما ممکن است باعث شود که اتفاقات مختلفی هم برای هم تیمی های شما رخ بدهند.

این انتخاب ها باعث می شوند که بازی کم کم شخصیت فرد اول بازی را تغییر دهد و مشاهده کنید که رفتار او متفاوت می شود. در تیم شما افراد تازه کار وجود دارند که باید به آن ها روحیه بدهید و در بسیاری از موارد نیز باید به آن ها بگویید که کارهای شما را نگاه کنند تا بتوانند در شرایط مختلف خوب عمل کنند. مهارت شخصیت اصلی روی سایر شخصیت ها نیز تأثیرگذار است. پس از چند مرحله، بعد از قسمت ابتدایی بازی و بعد از اینکه با صحنه های مختلفی روبرو شدید، به یک مکان بسیار تخریب پذیر می رسید. دیدن این قسمت ها واقعاً هیجان انگیز است و قطعاً شما را جذب خود می کنند. در این قسمت ها زمانی که دستوری به سایر هم تیمی ها می دهید، مشاهده می کنید که در صدای آن ها حالتی ترس وجود دارد که دیگر مانند همیشه با اطمینان جواب شما را نمی دهند. آن ها می خواهند زنده بمانند و به خانه برگردند.

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier برای PC

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

 

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست اضافه شد . |

| کرک فیکس SKIDROW به صورت جداگانه افزوده شد |

 

Ghost Recon Future Soldier دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC

 

 

از آنجایی که بازی در سال ۲۰۳۰ اتفاق می افتد، لباس سربازها به لطف استفاده از تکنولوژی نانو بسیار سبک است که سرباز به راحتی می تواند در آن حرکت کند. کلاس بعدی تک تیرانداز (Sniper) است که مسلما خیلی در نبردهای سنگین شرکت نمی کند. وظیفه شما این است که ابتدا یک نقطه امن برای تیراندازی پیدا کرده و دشمنان را از پا در می آورید. به لطف پیشرفت تکنولوژی می توانید دشمنان را از فاصله خیلی دور و حتی پشت دیوار مشاهده کرده و آن ها را از پای در آورید. کلاس چهارم Weirder است که نقش مهمی در شلوغی های نبرد بازی می کند. آن ها شنل هایی دارند که عملا بدنشان را نامرئی می کند و همانند روح می توانند دشمنان را از پای در آورند.

در کل Ghost Recon جدید بسیار سریع تر شده و نبردها در فواصل نزدیک تر شکل می گیرند. البته این بازی همانند Gears of War مستقیم نیست و هنوز همانند نسخه های قبل، بیشتر یک بازی تاکتیکی است تا یک تیراندازی محض. به همین دلیل شما باید بیشتر روی کار تیمی تمرکز داشته باشید. بخش چندنفره Future Soldier بسیار پیشرفته کار شده و باید با هم تیمی هایتان تاکتیکی بازی کنید و هوای همدیگر را داشته باشید. می توانید سوار بر وسایل نقلیه شده و یکی از دوستانتان تیراندازی کند. در کل این بخش بیشتر بر پایه کار تیمی است تا تک نفره و چیزی برای خودنمایی فردی. Future Soldier به نظر خیلی سریع تر و سر راست تر از قبل شده است.

.: ادامه مطلب :.

دانلود فصل اول انیمیشن Avatar : The Last Airbender

Avatar Book One دانلود فصل اول انیمیشن Avatar : The Last Airbender
 
نام انیمیشن : Avatar: The Last Airbender
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی
سال انتشار : ۲۰۰۵
تعداد فصل : ۳ فصل
مدت زمان : ۲۰ قسمت ۲۳ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۳۰۰ تا ۳۵۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۹/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد ، در حال هماهنگ کردن زمان بندی زیرنویس
خلاصه داستان : آوتار ، آخرین باد افزار نام انیمیشنی است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ در سه فصل از شبکه ی Nickelodeon پخش شده است . پس از درخواست های مکرر کاربران عزیز دانلودها مبنی بر قرار دادن این سه فصل بر آن شدیم تا این بار سه فصل این انیمیشن را برای اولین در سایت های فارسی زبان با کیفیت فوق العاده ۷۲۰ پیکسل برای شما کاربران عزیز تهیه نماییم . امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . در خلاصه داستان آمده است که : در زمان های گذشته دنیا به چهار نیرو به نام های آب ، خاک ، آتش و باد تقسیم شده بود . در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشته اند که می توانستد فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشند . این ۴ قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش Sozin تصمیم گرفت تا برای به تصاحب گرفتن قدرت کل دنیا ، جنگی را به راه اندازد . در این میان تنها یک فرد است که می تواند جلوی او را بگیرد . که Avatar نامیده می شود . آواتار شخصی برگزیده است که می تواند هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشد نام آواتاری که در این زمان ظهور کرده ، کودک ۱۲ ساله ای به نام آنگ است . اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده است و مسیر طولانی را در پیش دارد ، در حالی که … سایت دانلودها این انیمیشن را به شما عزیزان پیشنهاد می نماید .

.: ادامه مطلب :.

اس ام اس های خنده دار و سرکاری

اس ام اس های خنده دار و سرکاری
 

دانشمندان شهر حیف نون اینا کشق کردند

“انسان هایی که بیشتر عمر می کنند دیرتر می میرند” !

 

******************************************

 

خر کردن چیست ؟

ایجاد اعتماد به نفس کاذب در فرد ، برای انجام کاری احمقانه !

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:,
  • عکس/اکبر عبدی و خمسه ۱۷ سال پیش

    فیلم سینمایی «پاکباخته» به کارگردانی غلامحسین لطفی و تهیه کنندگی حسین فرح بخش در سال 1374راهی اکران سینما‌ها شد. فیلم «پاکباخته» داستان یک استوار خراسانی را روایت می‌کند که به تهران منتقل می‌شود. او به اتفاق مادرش و همسرش زینت و خواهرش عاطفه و پسر کوچکش اسفندیار نزدیک کلانتری محل خدمتش خانه‌ای اجاره می‌کند که از قضا با آقارضی همسایه می‌شوند و همین آشنایی زمینه ساز اتفاقات داستان می‌شود.

     «پاکباخته» دومین تجربه سینمایی لطفی بعد از فیلم «سرخپوست‌ها» بود.

    لطفی بعد از کارگردانی این دو فیلم درسریال‌ها و فیلم‌های سینمایی چون «دلیران تنگستان»، «پرده آخر»، «سرب» و... نقش آفرینی کرد.
     

     
    عکس/اکبر عبدی و خمسه ۱۷ سال پیش

    .: ادامه مطلب :.

    هانیه توسلی در نقش شیطان + عکس

    به گزارش خبرآنلاین، او که از 18 فروردین جای مهناز افشار را در این نمایش گرفته، در نقش دستیار شیطانی ظاهر شده است که با وسوسه‌های خود، پینوکیو را به انجام جنایت تشویق می‌کند.

    نمایش «آمدیم، نبودید، رفتیم» که در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود، بازخوانی مدرن داستان معروف پینوکیو است که در آن تصویر، موسیقی، جلوه‌های بصری و... نقش پر رنگی دارند.

     

    هانیه توسلی در نقش شیطان + عکس

    .: ادامه مطلب :.

    gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.ir

    گنبد دانلود

    گنبد دانلود

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود